Monday, October 31, 2011

masa yg berlalu ~~~

arini dh 31/10/2011...tetibe meroyan nak menulis plak..hehe..cepatnye mase blari..dh xde istilah mase bjalan lg dh..pejam celik pejam celik dh nak dkat setahun aku duk kat KL ni..x penah tbayang pn aku leh ddk sorg2 kat cni, kat bandar yg besar ni sorg2 je..klu kat kg dlu suruh g kdai yg sekangkang kera ngan umah aku pn aku leh nangis..pnye r pmalu..(padahal penakut gler..hahaha)..smpai xde org pn leh pakse aku g kdai sorg2...ntah ape2 aku ni kn..pemalu x btempat..tp skang aku patut bbangge sbb aku dh buang ckt sikap pmalu x btempat aku 2..aku dh bleh g jln sorg2( sbenarnye tpakse sbb xkn nk sruh org teman g keje kn??), aku bleh g shopping sorg2..makan sorg2..pendek kate sume dh leh wat sorg2 r..hehe..(jgn bcakap sorg2 dh r...xnak aku kelebihan cmtu..hehe).ape yg penting biar r sume perubahan yg blaku adalah perubahan yg positif dan sentiase dapat memperbaiki kelemahan diri.......to be continue(^_^)

No comments:

Post a Comment